• Gratis verzending NL v.a. €65,-
  • Voor 17:00u besteld, morgen in huis
  • We ship to EU, USA & CA!
Klantenservice
De tevredenheid van onze klanten staat bij ons voorop en we doen er alles aan om onze producten en service van het hoogste niveau te laten zijn. 
Mocht je onverhoopt toch niet helemaal tevreden zijn, dan kun je dit aan ons emailen via espresso@metacaffe.nl. Ook wanneer je overige vragen hebt over het bestellen van de koffie kun je bij de klantenservice terecht. Je ontvangt dan binnen 24 uur per email een reactie van ons. 

Je kunt van MetaCaffè verwachten dat wij ons zullen inspannen om je klacht samen met jou binnen alle redelijkheid en naar tevredenheid op te lossen. 

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
Neem contact op
* Verplichte velden